Gå til innhold

Søvnproblemer, brune flekker i hodebunn. Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søvnproblemer:

Min datter har for det meste sovet gjennom hele natten fra hun var 2 måneder. Nå har hun i en alder av åtte måneder plutselig begynt å våkne 4-6 ganger om natten. Må ta henne på fanget og vugge henne for å få roet henne ned igjen. Noen med liknende erfaringer?

Hun sover ikke mye på dagen.

Brune flekker:

Hun har fått noen brune flekker i fremre del av hodebunn, hva er dette. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo i denne alderen sånn ca at de fleste får seprasjonsangst..min hadde det rundt da..

men er vanlig i den alderen =)

I hodebunn hennes er det nok skurv,er helt normalt og alle babyer inkludert begge min har/hatt det.

Du kan ha litt olje i håret henne,latt det sitte i i noen timer,så gre over med en kam og skylle ut,hvis ikke,hvis det er mye så får du kjøpt noe som heter salisylsyre/olje på apoteke (uten resept) mot dette,det måtte vi kjøpe til lillegutt når han var liten,han hadde masse hår og gikk ikke bort med vanlig olje,så legen ba oss prøve det =)

Håper du fikk noe svar her =)

Skrevet

Takk for råd Susan*lillegutt og mini* :-)

Håper bare at hun ikke fortsetter å vre så mye våken om natta alt for lenge. Blir utslitt.

Skrevet

gutten min har også begynt å våkne masse om natten... må ta han opp og er vanskelig å få han til å sove igjen..slitsomt :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...