Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hvor mye gir man til baby på 4 uker? Gir man kun før måltid? Regner med det må inn med sprøyte, el skal det oppi melka?
♥pilutta♥ Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hei! Jeg skrev en oppskrift her i går, men jeg kan ta det en gang til:-) Det er det samme om du gir det med sprøyte eller i flaska. Jeg gav ca 5ml i hver flaske til lillegutt, og det hjalp veldig! La teen trekke halvparten av tiden som står på pakka. Da blir den ikke for sterk. Lykke til, håper det hjelper:o)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Vi ga det med engangssprøyte. Tror vi ga fra 2.5-5 ml før måltidet.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Tusen takk for svar:) Kan jeg gi malt fremdeles selv om jeg gir te? Tror kanske det er lurt og gi med sprøyte først da så det ikke blir for mye rart i melka;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Har latt den trekke 5 min, nok? el for mye? sto ikke noe på pakka... hvor lenge kan teen oppbevares i kjøleskap? hilsen fryktelig usikker mamma som er lei av å se baby ha vondt for å få ut luft..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå