Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 og har sperret det,mista det mest sannsynligvis på lørdagen etter at vi hadde vært å handla,skulle på tivoli på søndagen,men da fant vi det ikke,lete der vi hadde vært når vi handla men uten hell,så han sperret det da vi kom hjem igjen. Men noen som vet hvor mye det koster å få det åpnet igjen,om vi skulle finne det? (visa kort) eller blir det billigere å få et nytt et..250kr. mener å ha hørt at det er dyrt å åpne det,koster ikke noe å sperre det,men å åpne det.. og til dere som kan "se" kanskje dere ser hvor korte hans er..? Hadde vært kjekt om vi fant det,uansett om han får et nytt eller ikke,tenker siden det er visa å er så mye i media om kort svindling og slikt..men går vel ikke ann når det er sperra...har ikke greie på¨slikt jeg
Prish Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg har mista ca 10 bankkort de siste 10 årene. Har aldri betalt ei krone for å få et nytt.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 har du ikke? hmm..jeg har selv mista en del kort i ungdomstiden,og da måtte jeg betale årsgebyret på alle kort.. kanskje det er forskjell fra bank til bank da...
~Snublefot~ Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Kosta ikke noe å åpne mitt når jeg fant det igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå