Gå til innhold

Er det bare meg som ikke ønsker veldig jente???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt fra før og venter neste i mars. Det kommer så mange teite kommentarer fra folk. Ja dere håper vel det blir ei jente nå da eller kjedelig hvis det blir gutt igjen da. Merker at jeg blir en smule provosert. Vi har en fantastisk gutt og vi ønsker oss ikke spesielt ei jente. Vi blir selvfølgelig kjempe glade uansett, men ønske er allikevell ikke mest jente. Hvorfor er det så vanskelig for andre å skjønne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel for at de fleste ønsker seg en av hver??

Tror jeg.........

Skrevet

Hehe, kjenner igjen følelsen. Jeg har ei jente fra før og venter gutt denne gangen. Alle sier: Nei så flott da, da får dere jo en av hver. Jeg ønsket meg heletiden jente før jeg fikk vite kjønnet på ultralyd. Nå hadde jeg blitt paff hvis det kom ut ei jente for nå er jeg så vant til at det skal komme en liten gutte beibis :-) Men uansett jente eller gutt så hadde den vært like velkommen :-D

Skrevet

Hei!

Etter 4 jenter så er det klart det hadde vært stas med en gutt, men det spiller overhode ingen rolle for oss. Det viktigste er at barnet er sånn passe friskt iallefall......

Skrevet

vi har en gutt fra før av og nå venter vi ei jente :)

jeg har alltid hatt en drøm å få en av hver og den drømmen går i oppfyllelse :)

mormor er kjempe glad for at vi får ei jente :)

Skrevet

Nei det er ikke bare deg..likegyldig hvilket kjønn som kommer =)

Skrevet

Jeg heller har aldri helt forstått hva som er så ekstra spesiellt med å få jente. For meg har det vært ett fett om jeg fikk gutt eller jente, og nå har jeg fått vite at det blir en liten gutt :-)

Og når tiden er inne for en lillebror eller lillesøster, så er det fremdeles det samme hva som kommer.... Ingen spesielle ønsker. Bare at barnet er såpass friskt at det har det bra :-)

Skrevet

sånn har vi det også! vi har ei jente fra før, men det spiller helt ærlig ingen rolle hva vi får denne gangen! ingen som er "ønsket" mer enn den andre.

siden vi har jente fra før og ikke vet hva vi får nå sier folk: ja, dere er jo unge og kan jo bare prøve igjen hvis det blir jente denne gangen også!"

det verste er at jeg tror folk mener det når de sier det! men vi har ikke tenkt å få flere barn etter dette vi=)

Skrevet

jeg får jente, har ingen fra før! men ble nesten litt paff på ultralyden,for jeg har bare tenkt gutt:)hehe... såklart, jeg er jo veldig fornøyd med en jente, men kan bare ikke skjønne at det skal være så bra i forhold til gutt:) mange venninner av meg håpet at jeg fikk beskjed om at det var jente, for da skulle de handle rosa ditt og datt, men så fort jeg ymtet frempå at det kunne jo hende det ble en gutt, var plutselig ikke graviditeten min spennende mer!

men blir jo ei jente da!:)

Skrevet

For min del spilte det ingen rolle, jeg vil bare ha friske barn, så får kjønnet komme det som kommer:)

Har vokst opp sammen med 3 søstre, og det har da gått fint. Twinsen min har to gutter, jeg har ei jente, og venter gutt nå. Klart det blir moro, men hovedsaken er at den lille er FRISK!!!!

Skrevet

Jeg blir så overrasket over folk....At de faktisk presterer å si til en gravid kvinne som f.eks har jente fra før atte de håper det blir gutt denne gangen. Og at noen faktisk ønsker seg et kjønn over det andre, det forstår jeg virkelig ikke!!! Ungen din er vel like mye verdt i dine øyne uansett hvilket kjønn det blir??

Et barn er et barn mener nå jeg...

Bare stod å gapte jeg når ei jente jeg er på "hils" med kom bort og strøyk meg på magen og sa: "Jeg skal krysse fingrene for at det blir jente jeg"...

Fåkk åff!!

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg :) Men er jo nå innstilt på at det blir en gutt etter at 3uler har vist gutt:) hehe... Men kommer det en jente såe r hun hjertlig velkommen!=)

Men HI: Kunne ikke vært mer enig.. Veldig mange som fokuserer på at en bør ha en av hver, og de tingene du skriver er veldig klassiske.

Neste gang jeg blir gravid skal jeg iallefall ha komentarene klare, for jeg syns det viktigste er at barnet blir friskt.

Om det blir 3 gutter på meg eller 2 gutter og 1 jente.. eller UANSETT:) hehe. så betyr kjønn ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...