@stronauten med 3 små Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Han har hatt litt umodne hofter hele tiden, men de trodde det ville gå seg til av seg selv. Noe det altså ikke har gjort. Så da blir det å ta på han skinne nå når han har blitt 3 mnd. Han har skreket og sutret i hele natt, sikkert også fordi han har blitt forkjølet, men det var i alle fall pyton. Nå som vi var begynt å komme inn i rytmen! Noen som vet om det er bilseter som er brede, slik at han kan sitte med skinnen på? Ellers må vi ta den av hver gang vi skal i bil, noe som blir noen ganger for dagen, med henting og bringing... Jaja, skal ikke klage mer nå, vet at mange har mye verre ting de er oppe i. Men som dere vet, det er godt å få luftet frustrasjonen her på DIB
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Huff, dakkar liten. Men han blir nok snart vant til det skal du se. Søsteren min har et Graco sete og det er jo bredere enn min maxi cosi...men kanskje det greieste er å ta ham med til en butikk og prøve?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 jeg ville spurt legen hvordan det er å bære i en Mei Tai. Vet at mange slipper å bruke skinne mens de bærer i en sånn. Dett er en flott måte å komme seg rundt på men også å kose på. www.tettinntil.com
Mamman til M&E Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Huff da, skjønner at du synes dette er leit når du hadde håpet noe annet men det går seg helt sikkert til etterhvert. Har ikke greie på dette jeg men betyr dette at han må bruke skinner alltid eller er det for at han skal slippe å bruke det senere? Uansett, lykke til, håper det går bra.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 stakkars lille..... håper det ordner seg. som regel gjør det det
Gjest Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Huff - kjedelig å få sånne ting. Vil bare komme med noen oppmuntrende ord: Jeg hadde skinne når jeg var baby, i 4 mnd, og mamma har fortalt at det var skikkelig nedtur i starten når de måtte starte med det, men at det ble en vane etterhvert. Dette går seg helt sikkert til - også får du trøste deg med det at gromgutten mest sannsynlig slipper noe mer hofteproplematikk senere i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå