Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 uff...er mangen fine navn,men veit rett og slett ikkje ka eg skal velge,synst alle heite det samme.... og det er gutte navn som er værst og finne... jente navn veit eg ka eg vil ha... noen tøffe gutte navn dokke vil dele med meg??? pretty please=)=)=)?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Tøffe.... skal vi se: Birk, Ravn, Storm Ellers er vel Sondre, og Ivan fine navn?
petite fleur Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Uff ja, guttenavn er vanskelig! Hadde jentenavnet klart, så da vi fikk beskjed om at det var gutt var det bare å legge hodene i bløt! Vi tror det blir Adrian....Andre navn vi hadde på lista: Magnus, Mathias, Jesper, Levi, Kasper. Lykke til!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 vi hadde navn klare vi å ( trodde jeg) helt til samboern skjer opp av dataen og sier...TENKT DU KØDDA ME DET NAVNE Æ .... akkurat da følte jeg att jeg satt litt alein me ansvar her...
prima donna Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 ble nysgjerrig jeg; hva var jentenavnet da novembernurket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå