Libido- Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 ferske hakkede tomater/ eller hermetiske tomatpurre hvitløk og eller løk ananas biter saft fra ananasen (boks) kjøttdeig og pølser (bruker å kjøpe hos slakter, mye bedre på smak og sunnere) oregano har du brunsaus fra en dag før, er det utrolig godt om du tilsetter 1-2 ss!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig Løk og hvitløk Soltørket tomat og litt tomatpure 1-2 bokser hakket tomat evnt. litt god kjøttbuljong 1-2 gulerøtter hakket i små terninger evnt. revet 1-4 stilker selleri eller litt revet sellerirot 1 laubærblad 1-2 ss oregano og litt basilikum 1-4 ansjonfilet pepper, salt og litt sukker
Gemini77 Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 -hermetiske tomater -tomat pure -hvitløk -løk -hønse buljong -raspede gulrøtter -organo, basilikum, timian etc Småkokes i minst 20 min (jeg pleier å ta mot en time) -stekt kjøttdeig tilsettes mot slutten. Serveres med fersk pasta og baguentter.. nam nam
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 jeg kjøper hermetiske hakkede tomater, med oregano i. så litt vann. hvitløkspulver,ketchup, og det krydderet som jeg aldri husker hva heter med div krydderurter.
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Kjøttdeig, løk, hermetiske tomater, tomatpuree, sprøstekt finhakket bacon, revet gulrot og olivenolje. Pluss krydder da, salt, pepper, oregano og basilikum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå