Gå til innhold

Herregud, så utrolig skummelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke var hjemme i går..

Men nå vil jeg flytte fort som pokker, helst i går!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154760

Er naboleiligheten vår. Eller, vi ser rett over der, er på andre siden av gården. Men det er blod alle veier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner du synes det er ekkelt, men denne damen drepte "kun" sin mor. Hun var ikke til fare for andre... ev. om hun ikke hadde hoppet i hodet på noen da, men dette ble jo også avverget.

Tror ikke du behøver å flytte :) Damen er sperret inne, og hun kommer nok aldri tilbake til den leiligheten (var jo morens, og datteren bodde jo ikke der). Får håpe den blir solgt, og at datteren blir tatt i forvaring i laaaang tid!

Skrevet

Her er det snakk om et menneske i psykisk ubalanse.... Den situasjonen kan faktisk skje alle - enten som hovedperson eller pårørende. Ser i artikkelen at hun har en bakgrunn i psykiatrien fra før av. Dette er vel også en pekepinn på hvor enkelt det er for mennesker i ubalanse å bytte fastlege og utevære fra timer på psykiatriske.

Skjønner godt at denne episoden var skremmende, men hvor skal du flytte om du vil skjerme deg selv for slike ulykkelige hendelser?

De kan skje hvor som helst og når som helst.....

Be vaktmesteren om å vaske vekk blodet så slipper dere stadige påminnelser om det tragiske utfallet.

Skrevet

Forferdelig sak. Men hun kommer nok ikke til å skade andre eller seg selv på en laaaang stund, så du kan nok fint bli boende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...