Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Tenkte jeg skulle printe ut å ha i en perm slik at jeg kan synge masse forskjellig:)
Nurse80 Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Blomster små, gule, blå titter opp av marken nå, vinker til Elias (ditt barns navn) lill, fordi han er så snill:-)
snuppelure 74 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 # Kveldssang for laffen # lillebrors vise # vi har ei tulle og sikkert mange flere )
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 De var fine:) Mer mer trenger mer!! hehe neda, men sitter å printer nå. Noen som har noen fler forslag?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 * Å tenk at gråpus har fire små * Bånsull * Den første løvetann * Hompetitten * Kveldssang for laffen * Lillebrors vise * Nøtteliten * Soltrall * Teddybjørnens vise * Å Huttetuttetei ( Ja dette er jo bare en liten barne sang, men den skal jammen handle om voksne denne gang) Er veldig glad i sangene til Alf Prøysen, mormor sang dem masse for meg da jeg var lita...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå