Gå til innhold

Noen fra sandnes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei bare lure på om der e nogen i fra sandnes så holde på og prøve å bli gravide??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er!! =)

Skrevet

hei.

jeg er ikke fra sandnes men kommer fra ryfylke.

har venninner fra sandnes .

men vi prøver å bli gravide .

Skrevet

Koseli å se at der er andre fra sandnes..Når skal dere teste??

Skrevet

hei!

Jeg er prøver,bor på Sola da men.... :)

Skrevet

Kjekt at der va ein del i fra distriktet.. Når ska dokk testa om dokk har blitt gravide??Eller e dokk gravide??

Skrevet

Eg bor i Sandnes. :)

Hadde IKM den 20aug. Er konstant kvalm, men tør alikevel ikke teste.

Skrevet

Hvis babyen e venta så e det jo bare å testa..Det hørres jo ut som om du e gravid..Eg ska testa rundt den 30 for då har eg ikm..E litt kvalmen allerede men vet issje om eg e gravid..Men håpe på det.

Skrevet

eg tenkte å vente til fredag.. håpe eg e gravide, og eg vet me traff EL. men e alikevel så usikker. Lissom litt pessimistisk.

Gammel er du?

Skrevet

Eg e 28 år..og har ei lita tulle på 18 mnd men håpe på ein te.. Vet at me og traff el..Hadde sex dagen før og de tre dagene ved el..

Kor gammale e du? Og kor i sandnes bur du??

Skrevet

Det e bra. :)

Eg e 21. Bor ved gamle veien i sandnes. Enn du da?

Skrevet

eg e fra sandnes..me holde på å prøve!

Skrevet

Tror ikke jeg har blitt gravid denne mnd, for vi har faktisk prøvd å unngå å ha sex rundt EL. Men dersom ikke TR dukker opp 1. september, så ser du meg med en test ja! =)

Skrevet

Hei! Me og e fra Rogaland, men litt lengre sør enn Sandnes!

Bur på Jæren.

Me har prøvd i snaue to år. Ska snart i gang me prøverør.

Har derfor gitt opp å testa og se itte tegn kver pp.

helsing

Skrevet

Hei!

Eg e fra Jæren. Har prøvd 13 mnd. å denne mnd. lyste testen GRAVID!!!!!!!!!!!!!!! Anbefale alle å gå på Sandnes naturmedinske senter å få akupunktur + homeopat medisin.Det va det som hjal oss :-) Har lagt inn et innlegg om akkuat dette. Se noen sider tilbake.....

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Visst noen er interessert i å lese ang. akupunktur og homeopat piller, så ligger innlegget mitt på side 3 akkurat nå. Kalt : "Anbefalt akupunktør i Sandnes"

Skrevet

Komme fra sandnes men har flytta t kvernaland. Ska prøva på ei jenta t neste el...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...