♥ DAME Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-ringputer.html Nr 1 i gull ? Nr 3 i rødt ? Skal ha en naturhvit brudekjole, Har mørkt gyllent hår og brune øyne, hvis det har noe å si. Har ellers lyst å ha pynt i gull og dyp rødt, hva synes dere om det da? Håper dere kan hjelpe meg
pandabjørn Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 jeg likte nr 1 best det er fordi jeg ikke liker rødt så godt.. hørest fint ut med gull og rødt til pynt passer sammen
proud mama Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 hei Jeg likte nr 1 best jeg å.. den var ikke like fargesprakene som den røde.. litt mer diskret kanskje, å billigere å kanskje evt enklere å selge videre hvis du vil det.. Fargevalget høres fint ut! lykke til videre:)
♥ DAME Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Tusen takk jenter, setter stor pris på hjelp )
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Ringputer har jo i følge tradisjonen alltid vært rød tror jeg. Personlig ville ejg valgt rød, men ikke akkurat den fargen og den typen. For de pengene putene her koster ahdde jeg GARANTERT lagt en selv. En pute kan en kjøpe billig på Kid til 50 kr. ta av trekket, og kjøp fint silketrekk selv, og sy den sammen for hånd. Kjøp fint bredd silkebånd til å ha rundt. Kjøp så en liten ring(gardinring) til å henge ringen litt fast med. Garantert billig og veldig fint. Og ikke minst PERSONLIG at du har laget den selv. Vil tippe at når du har kjøpt stoff og pute tar det maks 30 min. å gjøre den ferdig..... Ps. du kan jo ta med deg bildet av puten og kjøpe stoff deretter..... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 De var rådyre. Hadde heller gått for de her. Her er også røde. http://somaras.no/brudekjoler_tblager.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå