Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 han sitter på fanget mitt nå,og han ble så stille,lenge,gikk ut fra at han var sovna da,er litt drøyt og snart på tide med en blund. Men,så kommer det det BRAKE,og det stopper ikke etter noen sekunder nei,det fortsetter,ser på han,han er rød i ansikte han tar så i..hehe =) Vel,på tur å reise meg opp når han var ferdig for å hente bleie,joda,da kommer det enda mer,hehe.. skal vente litt til,til han er helt ferdig..men fy som det stinker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå