Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Skal på butikken og handle... trenger noe vegetar middagstips (melk, egg ost ok!).... litt lei grønnsakswok, og pasta med tomatesaus )
Diva Muffin Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Tacosuppe med potet og bønner? hehe, jeg har helt dilla på tacosuppe!
Diva Muffin Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Måtte mate baby Jeg lager det litt hipp som happ.. Begynn med å frese løk og hvitløk myk i olivenolje, fyll på med kraft og knuste tomater. Ha oppi tacokrydder, potet, bønner, raspet gulrot og det du måtte like av grønnsaker. Jeg lager den med karbonadedeig, så jeg aner egentlig ikke hvordan den blir i vegetarutgave
Bananikakao'n Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 På God Morgen Norge i dag hadde de noe som så godt ut=) Det var blomkål i no kryddergreier med ris til. Søk på hjemmesiden så finner du oppskriften=)
siljeelisabeth Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Du kan lage taco! Erstatt kjøttet med finhakket sopp og løk som surres godt i smør. Etter det er ferdig tilsetter du taco-pulveret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå