Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 jeg er i uke 32,snart 33.... sparker til alle døgnets tider men her ikke det noe fast mønster...var det en periode men nå er det liv hele tiden men ikke akkurat til klokkeslettet akkurat.. hva med dere jenter?
tinef84*høygravid* Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 jeg er i uke 33 og jeg synes lillegutt har blitt mye roligere,,, kjenner liksom ikke sånn intense spark mere,heller bevegelser sånn at hele magen beveger seg.. nå ligger han i seteleie så kanskje derfor jeg ikke kjenner så mye...
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg kjenner også veldig lite,satt og tenkte på det ista.Bare pirking,småtterier.Gleder meg til jeg skal til jordmor om 6 dager,ved siste sjekk lå nemlig ungen på tvers,det bøøør den ikke gjøre nå ! Føler jeg kan føde når som helst jeg egentli nå,masse nedpress.Tror magen har begynt og synke litt også,lettere å puste igjen.. :-) 5 uker igjen til term.....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg er 32+2 i dag og jeg kjenner ikke like mye liv lenger. Mye roligere og bare bevegelser ikke sånn intense spark. Han her ligger med hodet ned så tror nok det bare er plassen som gjør det.
Mamzen Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Snart i uke 32, og mye liv her ja! Våkner om natta pga spark i ribbebein og blæra osv...han starter showet hver kveld kl 23...
eggedosis Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 MIn også! Så fasinerende å se på når magen buuuler og nurket spreller og beveger seg, av og til virker han litt småhissig! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå