Gå til innhold

Blåm!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har jeg på følelsen av at du ofte konkurerer med ...kreeeemt en annen her inne om å være en såkalt Hi?

Som sagt så får jeg fortvilte brev og meldinger fra ulike "anonyme" Hier som er fra seg av fortvilelse pga din harselering og anonymhets:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???????? Kan ikke fatte og begripe hva du mener for noe..???

jeg er like fortvilt som alle andre her over disse såkalte Hi`ene...

Skrevet

Jasså?? Mulig det kommer et ras av fortvilte Hier senere på denne tråden, som muligens også mistenker deg vennen:-)

Skrevet

Bryr meg midt i ryggen... helt nederst...

Skrevet

Blåm???????????? Er det sant det som Yppert sier?????? Er det du som later som du er anonym Hi og ødelegger mine tråder dag etter dag??? Hæææææææææææ.

Skal bare si deg en eneste ting jeg at dette har gått for langt og jeg skal personlig be moderatorene om å fotfølge deg her inne!!!!

Den anonyme Hi, som alltid spør om de teiteste spørsmålene og som har så få hjerneceller at jeg ikke tør stå frem med nick!!!!

Skrevet

Helt i orden det tjukka:-)

Skrevet

Utgangspunktet er det faktisk jeg som har startet alle HI- tråd..........ene................svarte ta blomkål og resten av skravlegjengen som lyster til å være HI er........!!!!

Skrevet

ikke "svarte ta" meg da... Skal ikke ta æren fra deg jeg, anonym 10.29...

Skrevet

tjokke-bolle-feita sjøl!

Skrevet

Glem det!!! Jeg er faktisk den som har mest!!! ca 80% med anonyme Hi tråder hvor jeg spør og graver om det aller meste! Synes det er forferdelig at blåm og andre skal ødelegge selvtilliten min og trådene fullstendig.

Den feite og stygge og ekte Hi. for faaaaaaaen.

Skrevet

ja jøss, kyss meg en viss plass.... Tror vel heller det er meg som står for 80-90%..

HI FOR HÆLVETTE!!!!

Skrevet

Vet du at nåe er det like før jeg KLIKKER SNART!!!!! INGEN av dere 2 over her er ekte.. Jeg bor her inne og det er JEG som er den ekte Hi. Det er alltid JEG som spør dere andre og som kaster dritt mot ALLE med nick her inne!! Kun for at jeg har det jævlig i min daglige hverdag... så det så!!!

HI. for FAAAAAAAAAAAAAAAAAEN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...