Smilesmile Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hvem har krav på det egentlig? Har jeg forstått det rett at dette er noe du kun mottar når du mottar overgangstønad? Takker for svar:)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 er du alene med hovedomsorgen så kan du mota dette innbakt i barnetrygden mener jeg..men er bare for de med barn opptil 3år mener jeg,eller fra 1-3år..er ikke helt sikker,men er du sammen med barnefaren får du ikke det.
Smilesmile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg er ikke sammen med barnefar,men har ikke fått småbarnstillegg. må man søke om det spesiellt?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 ja,jeg mener du må søke om det,har hjulpet en venninne en gang med alt det papirmøllet,og mener du må søke sammens med utvidet barnetrygd eller noe slikt..for er du alene skal du ha barnetrygd for to.. men om du går inn på nav.no så skal du finne der hvordan du søker og om du må søke på eget skjema eller hvordan det er..men mener du må søke om det også..
Gjest Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Trodde småbarnstillegget var lagt sammen med kontantstøtta jeg? Hehe, men jeg følger heller ikke helt med da, så...
Smilesmile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Ja,ja....og dette finner jeg ut nå... Lilletulla er 7 mnd. Får man kanskje etterbetalt dette? Hvor mye er det på? (skal gå inn på nav sine sider.)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 http://www.nav.no/page?id=264 her står det,om du blar litt ned på siden..vet ikke hva det er på..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 stod også lenger ned på siden,det så ikke jeg..660kr var det vel..
Smilesmile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2007 Om man har utvidet barnetrygd og overgangstønad.... så har man krav på småbarnstillegg. Slik forsto jeg det.Jeg skal søke om overgangstønad når fødselsperm er slutt i november.Så da får jeg det da kanskje. Når man ikke har jobb,får man da full overgangstønad? Kan desverre ikke gå tilbake til gamlejobben:( Litt bekymret for fremtida nå.)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 ja,det vil jeg tro at du får fult..men jobber du så trekkes det noen prosent fra overgangsstønaden,er noen der at du kan tjene så å så mye før de trekker fra overgangsstønaden. søk i vei du,du har nok rett på det =)
Smilesmile Skrevet 22. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2007 Det er rart man at på trygdekontoret hær så får man ikke vite noe som helst.Var inne dær i går og fikk bare dumme spørsmålet:du vil ikke begynne å jobbe da? (etter jeg har fortalt at jeg ikke har noen jobb å gå tilbake til) Kan ikke være meningen at jeg må jobbe når jeg har en baby på 7 mnd. Kunne ikke drømt om å være borte fra henne så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå