Noddy78, en av hver! Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Fikk beskjed i går om at gullet vårt ligger i seteleie, snudde seg i helgen. Skal tilbake om 2 uker og se om det har skjedd noe. Noen som har erfaring med dette? Jeg har mye fostervann iflg jordmor, så hun sa det var store muligheter for at h*n snur seg tilbake. Ble bare plutselig litt nervøs her.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hei. Hos meg snudde ungen seg i går(uke 37), så mye kan skje Ikke vær bekymra. Jeg tenkte faktisk ikke så mye på setefødsel. Om det skulle bli det, så går det nesten alltid bra. Du får epedrual og slapper dermed mer av og får god veiledning gjennom fødselen om når du bør presse mest og ikke. Det er jo på den måten de fleste revner minst mulig. I min vennegjeng er det 2 som har hatt setefødsel. De sydde ett sting hver, mens en annen venninne av meg fødte unge i hodeleie og den ungen var liten, men hun revna noe sinnsykt, så jeg tror alt går bra uansett...... Ikke tenk for mye, man kan bli gal av det... he he.... Lykke til.
Noddy78, en av hver! Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Takk for beroligende ord! Hadde egentlig ikke tenkt å bekymre meg før jeg evt må inn til måling, men i natt da jeg ikke fikk sove ble det litt værre..hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå