..idyll Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Ja, det kan vel hende....men jeg tror du juger og bare taster treigt...faktisk
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Urggghhh.. det vil ikke jeg vite engang:-)
..idyll Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Så så ...fantasere så tidlig på dagen? hehe
..idyll Skrevet 22. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2007 Fort gjort at tankene løper litt da vettu! Skal ikke så mye til når sola skinner og....himmelen er blå?
ragna Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 var ikke denne tråden dedikert til meg? pell deg bort med de usannsynlige fantasiene dine yppert! skal nyte stranden før den blir okkupert av dryppert-lignende ting. sjallabai!
..idyll Skrevet 22. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. august 2007 Jo, det er sant. Unnskyld. Hiv og hoi!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #14 Skrevet 22. august 2007 Du nyte stranden??? Hør her tjukka!!! At det kan vel umulig bli mangee folk på den stranden hvis du skal begynne å forpeste den med kroppen din!! Dette har vi snakket om mange ganger før og jeg tenker på de stakkars mannfolka som har gledet seg til å se på damer som får sitt livs sjokk når du ligger der og bretter ut valk etter valk med strekkmerker dype som Grand Canyon og cellulitter som ser ut som du er angrepet av mark:-) Her er det dessverre overskyet, så ingen strandtur for meg i dag:-) kos deg...
ragna Skrevet 22. august 2007 #15 Skrevet 22. august 2007 hm, aner ikke hvordan strekkmerker og cellulitter ser ut jeg..men tydeligvis du, takk for beskrivende info om deg selv måtte forøvrig bare komme oss bort fra stranda, var en gal gal mann som ikke kunne gi oss fred. har jeg ikke sagt det før yppert? det passer seg ikke med de paparazzi-tendensene du utviser når jeg er i nærområdet? joda, jeg vet det er vanskelig å styre seg med meg i nærheten, men for guds skyld, styr deg mann! men vi hadde det kos så lenge det varte ;-D
ragna Skrevet 22. august 2007 #16 Skrevet 22. august 2007 hva mener du med at jeg taster sent? tar du tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå