Gå til innhold

Har noen hørt fra Doffine? Kommet hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo ikke sende melding,siden telefonen hennes ble stjålet... Noen som har hørt noe fra henne de siste dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - hun hentet Doffen kl 04.30 i natt :) Brun som bare det!

Hun får nytt simkort i løpet av dagen - man nå sover hun vel, tenker jeg.

Skrevet

Godt å høre! Da er hun trygt hjemme ihvertfall! Kom halv fem på mårran? Dæven,da har hu savna Doffen no veldig,hi-hi!

Skulle tro hun trenger å sove ut nå,ja,skal jo begynne på den harde hverdag i mårra,på jobb!

Skrevet

jeg snakka med henne på msn i går før de dro til flyplassen og jeg vil nok tro hun sover sin søte søvn nå ja :)

men du driver jo ikke med sånt du elli - msn da hehehe :), så da er det ikke så lett

hihihih det er ikke meg som mobber altså, det er bøllefrøet som har midlertidig tatt over

Skrevet

Halloisen jenter:-)) tihi...

Sitte slik å baksnakke:-)))))) hahahahahaha

jeg har sover noen timer nå... Digg. Skal straks ut å fikse nytt simkort til telefon. ÅÅÅ fy så kjedelig det er å kjøre fly. Grøsser av kjedsomhet ombord. Også er jo alt tilrettelagt for barn jo... Det går ann å vise en film fom alle og ikke bare barn assa. Olsenbanden viste de nedover også viste de faen meg svein og rotta på vei hjem. Kan de ikke vise mr bean eller noe?? aaarg... da hadde tiden hvertfall gått fortere. Men vi landa 35 min før tiden, så det var enda godt. Tihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...