Himmelblå Skrevet 13. september 2007 #26 Skrevet 13. september 2007 At vaskemaskina streiket midt i vaskeprogrammet og at jeg ble stående å henge med håndvask under dusjen, med hvert eneste plagg, få ut såperester, gni og vri. Store lakner, håndklær osv /&%$#$%&
Gjest Skrevet 13. september 2007 #27 Skrevet 13. september 2007 Søvnløshet på ørtende døgnet *suuukk*
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #28 Skrevet 13. september 2007 - at jeg er kåt ....og alene...
M by M Skrevet 14. september 2007 #29 Skrevet 14. september 2007 Sjefen min som har gitt med myyye mindre lønn enn jeg skulle hatt! Regnvær Ubrukelig kollega som jeg nå har jobbet sammen med i ti timer 4,5 timer søvn på to døgn Lønningskontoret En viss person som prøver å sno seg til å endre en avtale til sin egen fordel og tror han kan slippe unna med det = enda mer krangling Nå går jeg og legger meg!
Diva Muffin Skrevet 14. september 2007 #31 Skrevet 14. september 2007 -Vi skal til fotografen og se på bilder vi ikke har råd til å kjøpe -Faens fitte-Fame. -Når jeg for en gangs skyld skulle starte dagen med en halvliter iskald cola light, så var den fri for kullsyre. -Jeg rakk ikke å dusje i går kveld, og må dra til faens fitte-Fame med flatt og fett hår. -Det er to uker til det skjer noen positive bevegelser på kontoen min
Willemo Skrevet 14. september 2007 #32 Skrevet 14. september 2007 Halsbetennelse igjen! Akkurat som om jeg har tid til å ligge i sengen å svelge, nå som jeg har skolen, jobben og ungene å sjonglere timene mine imellom. Gruppearbeid! Bare ordet gir meg spasmer i rova. Jeg ender alltid opp som fredsmegler blandt kranglevorne selvrealiseringsstudenter, selv om det jeg egentlig vil, er å be dem dra til helvete.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #33 Skrevet 14. september 2007 Gruppearbeid er et helvete. Du har min dypeste medfølelse, samt beundring for at du ikke følger instinktet og ber dem ryke og reise. Men du er jo i en bransje som kanskje tror litt mer på menneskets evne til å se bort fra reine ryggmargsreflekser enn det jeg gjør...
Willemo Skrevet 14. september 2007 #35 Skrevet 14. september 2007 Ja, men uheldigvis er dette et tverrfaglig studie og mine kjære gruppekollegaer har dessverre ikke lært seg å holde kjeft, men å være på hugget og spy ut sine mer eller mindre ( helst mindre) velformulerte meninger, direkte personangrep osv. Slike ting som gjør at vi plutselig blir veldig godt kjent med hverandre.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #36 Skrevet 14. september 2007 Skrekk og guffe. Jeg er patologisk ubrukelig i gruppe, men jeg er i hvert fall klar over det. De som er verst er de som tror de er uerstattelige og at menneskeheten er heldig som har dem...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #37 Skrevet 14. september 2007 *fetaost *kukost *dumme folk *dårlig økonomi *masse masse mer
haater husarbeid Skrevet 14. september 2007 #38 Skrevet 14. september 2007 1. Det helvetes trege helsevesenet som ikke beveger seg med mer enn 5 meter i året!!!! Tenk at det går an å være vekke et helt år og når en kommer tilbake, er alt ved det samme dritten??? 2.Backstabbers! Falske folk og misunnelse. 3.Gubben. 4. husarbeid grrr
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #39 Skrevet 14. september 2007 1. noen svære blemmer jeg har i munnen,sånne hvite. Får dem ikke bort. Kommer bare flere og flere 2. urettferdighet 3. leiligheten våres. Gleder oss til å bli kvitt denne møkkaleiligheten. Visning på mandag og hurra for det !
Løvemor79 Skrevet 14. september 2007 #40 Skrevet 14. september 2007 Mennesker som tar seg selv alt for høytidlig, er høye på pæra og rakker ned på andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå