Gå til innhold

Hvem andre er det som starter dagen kl 07:00 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det ikke bare er meg :-) dere som er oppe så tidlig, når legger dere barna for kvelden? Og hvor mange mnd?

Min er 9 mnd og hun er som regel sovnet til kl er 20:00 - legges kl 19:00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske det var 07, men er nok nærmere 06.00.....

Skrevet

Legger forresten kl 19 jeg også

Skrevet

Vi er oppe kl. 07, og nå synes vi det er herlig, får jo så mye mer ut av dagen :o)

Frøkena er straks 9 mnd. hun legger seg ca. 19.30. Vi har lenge slitt med våkennetter,og det hendte vi sovnet igjen på morningen og sov til 09.00, men nå sover hun hele natta og det funker mye bedre å stå opp å få rutiner på dagen. Bedre for henne og bedre for meg :o)

Skrevet

Lillebopp sover fra mellom syv og åtte, til mellom seks og syv. Hun er tre måneder.

Skrevet

Her våkna Snuppa klokka ti på sju i dag, vi drøyde det til åtte med amming og kosing (ok jeg innrømmer at jeg sov litt også). I går våkna hun halv ni, det er ganske forskjellig fra dag til dag. Men vi legger henne litt før åtte og da sover hun som regel klokka åtte. Seinest halv ni.

Skrevet

i dag sto jeg opp 7, men det er ikke hver dag (heldigvis).......

Skrevet

Her startet dagen halv 7 i dag. Hun la seg rundt 9 i går kveld, Prøvde å få henne til å slumre litt sammen med meg i senga i morres, men da skulle hun bare leke. Snart 4 mnd.

Skrevet

Her er det halv sju. Men vi ligger litt i senga sammen å kose og når jeg er heldig sovner han litt til.

Stortsett våkner han en del fra ca. kl. 5.

Skrevet

Første amming for dagen er et sted mellom 07.00-07.30, så ligger vi og koser og slumrer litt til åttetida. Datteren min er 8 mnd. Legger henne mellom sju og halv åtte.

Skrevet

Vi starter dagen kl 06.30, lillemann på 4 uker hadde sovet lengere hvis det var opp til han. Men han store på 6 har begyndt på skolen, så da må vi opp får å rekke det. Tror vi må stå opp 05.30 når pappa begynner på jobb igjen har også en jente på 1,5år, så tar litt tid å bli ferdig på morgenen.

Skrevet

Minsten på 4 uker legger seg når vi gjør.Lillemor kl1900 og størstemann kl 20.De to største har sovet til 0830 før vi begyndte å vekke dem, er litt tøft nå i begynnelsen.

Skrevet

Legger 19 og står opp 07 omtrent. Får pupp mellom fem og seks en gang.

Skrevet

her våkner hun i 5-6 tida, men får pupp i senga vår da, og så står vi opp kl 7 - 7.30! hu legger seg kl 20, får pupp et par ganger om natta også, men skal slutte med det snart.. hun er 7,5 mnd.

Skrevet

Åh, her våkner "vi" rundt 05-06:30. Det er fliring, sparking, kloring å hele pakka, sånn at mamma også er like våken :)

Snuppa er 6 mnd. Lurer henne med litt pupp i senga og kos. Noen ganger funker det en times tid, andre ganger heeeelt nyttesløst.. Bare å stå opp...

Skrevet

Vi gjør det også, ja. Mest fordi vi har ei på 2,5 år som skal i bhg og som pleier å våkne da. Og mannen skal på jobb. Så lillegutt (2,5 mnd) har bare tilpasset seg denne rytmen. Har lagt seg i 19-20 tida fra han var noen uker gammel. Det er egentlig veldig greit, vi har kvelden for oss selv akkurat som før:)

Har ikke gjort noe for å tvinge han inn i rytmen, det har heldigvis bare blitt sånn. Med storesøster sov vi lengre utover dagen til hun var ca 6 mnd. Men vi har også hatt 1 års tid med våken unge før kl. 06...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...