Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 jeg har en datter på 10 mnd, men hun vil jo ikke spise, hun har allerede fått 8 tenner som jeg tror er mye av grunnen til det, men neon som har lignene problem? hva gjør dere, hun spiser jo bare 2 skjeer grøt, to små biter med brød skiver osv:( har prøvd alt, eneste hu vil ha er flaske med morsmelk erstatning
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Har det vart lenge? Kan jo være forbigående magevondt. Min på 10,5 har også 8 tenner og gaper og styrer nesten uansett hva jeg serverer, men klart det er jo stor forskjell på barn. Så lenge du får i henne drikke ville jeg nok venta en dag eller to, men dratt til legen om det vedvarer flere dager. God bedring ønskes:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Vi hadde det akkurat sånn som dere da de to første tennene kom i midten av juni. Da ville ho plutselig ikke ha mat lenger, og det varte i halvannen måned, før ho begynte å spise igjen. Nå har ho slutta igjen, så kanskje det kommer flere tenner her? Måtte amme mye mer i perioden ho ikke spiste, så ho la på seg. Hvis jenta di legger på seg, så tror jeg ikke det er så krise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå