Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter på 10 mnd, men hun vil jo ikke spise, hun har allerede fått 8 tenner som jeg tror er mye av grunnen til det, men neon som har lignene problem? hva gjør dere, hun spiser jo bare 2 skjeer grøt, to små biter med brød skiver osv:( har prøvd alt, eneste hu vil ha er flaske med morsmelk erstatning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det vart lenge? Kan jo være forbigående magevondt. Min på 10,5 har også 8 tenner og gaper og styrer nesten uansett hva jeg serverer, men klart det er jo stor forskjell på barn. Så lenge du får i henne drikke ville jeg nok venta en dag eller to, men dratt til legen om det vedvarer flere dager. God bedring ønskes:)

Skrevet

Vi hadde det akkurat sånn som dere da de to første tennene kom i midten av juni. Da ville ho plutselig ikke ha mat lenger, og det varte i halvannen måned, før ho begynte å spise igjen. Nå har ho slutta igjen, så kanskje det kommer flere tenner her? Måtte amme mye mer i perioden ho ikke spiste, så ho la på seg. Hvis jenta di legger på seg, så tror jeg ikke det er så krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...