Tommage♀♂ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 I februar kom han hjem fra Nordsjøen og ringte temmelig amper hjem for å meddele at bilen var stjålet fra flyplassen på Sola. Han var sur som en sitron i nærmere 2 mnd etterpå, og sukket høyt hver gang han så en bmw på veien. Det var ikke forsikring på bilen, så vi fikk kun dekket noe løsøre som lå i bilen etter flytting på reiseforsikringen. Enda en grunn til å være sur. I natt ringte politiet og fortalte at bilen var funnet. Den stod på Sola flyplass og viste ingen tegn til innbrudd.
1881 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Han kommer nok til og bli anmeldt for forsikringsvindel så dette kan jo bli temmelig morsomt!
murmelmamma Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 tuller du?? det der er faktisk verre enn meg..jeg har klart å "miste" bilen på en ferge, og på diverse handlesenter..men alltid funnet dem igjen da...fnis fnis
Tuttalutta Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 HAHAHHHAH! Ler meg i hjel! Helt utrolig :-)
luckypus Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 hehe...er det mulig !!!!!!!!!! jeg var inne å kikka på hittegodset til gardermoen, for dattera mi og kjæresten mista passa sine, og da så jeg at det var glemt noen biler der...hehe...og rullestoler !!! hvem glemmer det lissom ??? ja, mobb han nå...tipper han blir glad....
Tommage♀♂ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2007 Han er på vei til Stavanger for å hente den nå, og om det viser seg at alt er på plass i bilen tar vi selvsagt kontakt med forsikringsselskapet og ordner opp. Bilen ble kjøpt for 40 000,- like før den "forsvant", og vi fikk utbetalt ca 5000,- Dårligste tilfelle av forsikringssvindel ever i såfall, haha=)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Hahaha, denne må jeg vise gubben min som mobbet meg fordi jeg brukte et kvarter på å leite etter bilen utenfor butikken i går...
Mrs. Bouquet Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 hehe, men det var jo en hyggelig nyhet.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Hehehaha, den var god, den får han vel høre leeeeeeeeeeeeenge. Har gjort mye rart jeg også, men den der overgikk det meste, fniiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Monajenten Skrevet 22. august 2007 #15 Skrevet 22. august 2007 Hehehe knallbra!! Men - jeg hadde aldri kjøpt en bil uten å forsikre den da!!!??!?!?
Tommage♀♂ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 22. august 2007 Nei, ikke jeg heller! Han hadde ansvarsforsikring på den, men ikke kasko. Trodde jeg skulle hyle høyt da han fortalte det... Mannfolk..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå