Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Denne sangen er så fin!!: Kjære lille gutten min kom å rekk meg hånden min ingen er det i verden her, som holder av deg som jeg lykken solskinn å livets glede gid jeg kunne dem altid sprede over hele din fremtidsvei min elskede lille gutt *sukk* er sååå fin denne Noen andre som kan den? Siden jeg har jenter hender jeg bytter ut med jenta mi, men blir ikke helt det samme da hehe. men er så søt:)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Min mamma spilte og sang den masse for eldstemann når han var liten og han likte den sangen så godt. Hender enda at jeg hører han går rundt å småsynger på den, han er 7 år nå.:-) Deter en utrolig flott sang!
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Dnååå så søtt:) Ja den er helt ufattelig nydelig!!
snuppelure 74 Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Å så fin den var da Hvilken melodi går den i ???
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Vet ikke hvor jeg skal finne melodien til dere slik at jeg kan få vist den. Dumt! for den er så nyedlig, og må høres:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2007 Vet jeg faktisk ikke (har mista cd koveret) men kan tenke det kanskje er kjære lille gutten min? eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå