Tubbies Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Nå er jeg 25 uker på vei, og jeg synest den er så rolig inni der. Sist husker jeg at det var mye aktivitet. (2.5 år siden) Men jeg kjenner bare forsiktige dunk, og litt bobling/fiskehale innimellom. En sjelden gang er det helt tydelig på utsida, og jeg kan se babyen bevege seg over magen. Men jeg synest generelt at det er sjeldent den beveger serlig på seg. At det bare er litt forsiktige beegelser morgen og kveld. Hvor mye og ofte kjenner dere liv?
Adriansmor med tulla Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Man skal kjenne liv hver dag og 3 forskjellige tidspunkt på dagen sa jm til meg og tærskelen for kontakt med barnet skal være lav... prøv å drikk noe kaldt og legg deg på rygg og stryk eller dult litt i magen da skal du få kontakt med babyen din. Men har det vært sånn hele tiden eller er det blitt mindre etterhvert? Jm sa at viss man merket endring i bevegelser så ta kontakt... viss du er bekymret så ring og snakk med jm=) lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg er 25+3 i dag og de seneste dagene har ´jeg kjent veldig mye liv. Hun sparker og beveger seg veldig ofte og i går natt lå jeg våken fra kl 4 til 6 fordi hun sparket så mye. Har en sönn fra för og den jeg har i magen nå sparker mye mer enn det forrigemann gjorde, så dette er nok veldig individuelt fra person til person, fra graviditet til graviditet. Generelt synes jeg at du skal kjenne livstegn fra barnet hver dag, gjör du det tror jeg ikke du bör bekymre seg! Er du urolig kan du jo ta deg en tur til JM/lege for å få sjekket hjertelyd ol. Lykke til
lillemy24 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg er 25 uker. Og kjenner masse liv, med det samme jeg setter meg ned eller legger med nedpå litt, begynner han/hun å akrobatere rundt i magen. 4 år siden siste svangerskap her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå