cath26 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 min to datoer er nemlig langt fra hverandre. UL termin er i morgen og mens termin 6 september! ble pluttselig litt engstelig for at babyen ikke kommer før mens termin.( jordmor sier at mens termin ofte stemmer bedre enn UL termin..) håper virkelig ikke dette er tilfelle! hvordan ligger UL og mens terminene deres an?
julaugmamma Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Denne gangen skiller det bare 2 dager fra UL til menstermin. sist hadde jeg menstermin 25.juni, fikk UL-termin 3.juli, og Snuppa kom 12.juli... Men hos deg er Ul før mens, så jeg aner ikke om det er sammenheng. det jeg fikk vite den gang, var at UL ble ofte basert på hodestørrelse... Snuppa mi på 3 år, har i dag en hodeomkrets som 18mnd jente (men alt inne ser ut til å virke normalt :-) trass og luring...) Men da skulle vel snuppa ha kommet nærmer menstermin... så jeg aner som sagt ikke om det er sammenheng...
moklatt_har født 31.08 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Min ul termin var på mandag(den 20 aug.) og mensterminen er ikke før 5 sept.Jeg syntes og det var rart å bli flyttet så mye frem.Har jo allerede gått og ventet i 2 uker nå så jeg begynner å bli temmelig utålmodig.En blir jo litt opphengt i disse magiske datoene da..
Little Dreamer Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Mens termin 13.10 ultralyd 14.10 ...ganske nøyaktig:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 med meg er det 8 dager. i forrige svangerskap var det 9 dager, men jeg fødte akkurat på på menstermin. Satser på det denne gangen og. Må også poengtere at jeg visste akkurat hvor lang syklusen min er og hvor mange dager det er mellom mens og eggløsning.... Det kan bli store avvik om man ikke vet det...
mulder Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 UL- termin er 24.09 og menstermin er 24.09. Hadde samme termin forrige gang også, da fikk jeg 8 dager over tiden. Rekner egentlig med å gå over denne gangen også, men det er lov å håpe at prinsen vil ut litt før... (håpe, håpe, håpe ) Lykke til jenter!
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Både UL termin og menstermin 21 august!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå