grå :) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 neon som har tekster på sånne hilsesanger? sånne man ofte bruker ibarnehager og på skoer forå si god morgen og ramser opp navn? hmmm ble egentlig det så veldig klart? et eksempel er: hei på deg malin, hei på deg malin håper du har det bra. håper at du trives og får en delilig dag
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 å Malin er her, å Line er her å hipp hurra for at Thomas er her, å takk for det.. og i vårt muntre lag er Andreas her i dag hipp hura for at alle er her!
krabbetrollet Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Maria er her Anette er her Hipp hurra for at Anton er her Og i vårt muntre lag har vi Grete her i dag Hipp hurra for at Sivert er her
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Her er lille Malin Her er lille Malin Velkommen til deg å velkommen til deg Malin er her her, kari er her, julius er her, stine er her, shubidubidubidubiduhaha, shubiduibuidubidubiduaha! Best med lyd
grå :) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 den som to av dere foreslo kan jeg faktisk melodien på også pluss at jeg får ramsa opp mange navn samtidig. den tror jeg at jeg tar:) skal gjennom noen navn så greit å slippe 40 vers;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå