Mynona Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 De fleste festene er ødelagte på den vi har, så lurer på om det er vits å kjøpe ny..Noen som vet hvor de har billige i tilfelle?
Mockanin Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg har akkurat fjernet den minsten hadde. Den var bare i veien nå. Like greit uten.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 jeg bruker ikke.. han driver bare å klatrer på den, så jeg tok den bort! Her har forresten også mange av festene løsna (grunnet klatringa), og jeg betalte en del for den, så hadde ikke villet kjøpe en ny billig, for de ryker sikkert enda fortere! du kan kanskje sy fast festene igjen?
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Nei, tok den bort da hun var ca 9 eller 10mndr. pga hun bare klatrert på den. Så da var det bedre uten.
Mynona Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Denne var ikke spesielt billig, så jeg tenkte at siden de ryker likevel kan jeg bare kjøpe billig om jeg kjøper ny. Hadde planer om å sy de på, men så ble jeg så irritert at så mange var røket her en dag jeg ryddet, så jeg bare kastet de..=) Glemte å spørre hvor gamle ungene var, mi er 10 mnd.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 jeg husker ikke hvor gammel min var da jeg tok den bort.. han er 16mnd nå, var vel kanskje 3-4 mnd siden! (rundt et år var han vel da)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 På ikea har de til 100 kr. Funker veldig bra her, ikke røket enda, og vi har hatt den i i hvert fall 10 mnd. Bruker den enda, han er snart 16 mnd. Har prøvd å ta den av men da detter bare smokkene hans ut hele tiden.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Min eldste hadde den til han fikk stor seg da han var ca 2 år. Greit å ha så de ikke dunker hodet så lett, og sånn at ikke smokken faller ut ;-)
Mynona Skrevet 22. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2007 Takk for svar=) Prøver meg å bare fjerne den her og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå