Gå til innhold

Hjelp! forliksdom og alenemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min satte en privatskole i sitt navn på meg og betalte ikke.. Så ble det forliksdom, fikk bare papirene i postkassa.

Har tenkt å betale 1000 i mnd på dette for eksen min kommer ikke til å gjøre det. Men saken er den at jeg må flytte og hva skal jeg si når de jeg skal leie hos ser denne dommen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser de denne dommen da?

Skrevet

Kredittvurdering.. det har skjedd de siste gangen jeg har leid at de har sjekket det.. da hadde jeg ikke dommen for den kom som dugg for solen for noen uker siden!!!

Skrevet

..Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke betalt så mye regninger ellers de siste par årene, så tror jeg har en betalingsanmerkning eller to til.. jaja, shit au! Får jeg ikke en sosialbolig a tro??

HI

Skrevet

Hverken du eller jeg er HI, så back off! Dust! latså du anonym 10:25

Skrevet

Værsåsnill ikke stjel tråden min... Jeg er helt på gråten her.. eksen har ødelagt så mye økonomi med spilling og andre ting også.. jeg spurte om dette for å få et god råd.. jeg har alltid vært nøysom med å betale regninger, gjerner lenge før fristen..

Ble lei meg nå.....:(

HI -nybakt alenemor og trist

Skrevet

Gå hjem og vågg, anonym 10.28!!!!! Reis til helvette eller pass dine egne saker!!

HI

Skrevet

søk hjelp et annet sted da.. dette her er jo bare et tulle-forum.. ikke ha for høye forventninger med andre ord...

Skrevet

SYNES DET ER URETTFERDIG Å FÅ EN DOM I FORLIKSRÅDET PGA AT JEG GLEMTE Å MØTE OPP. Egentlig gidda jeg ikke i det hele tatt, men urettferdig var det at JEG skal bli straffa for noe da.

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...