Gå til innhold

Noen som har kjennskap til Brio kombi vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe den i Sverige, noen som har noen erfaringer med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den jeg!veldig fin :)

har jo ikke prøvd den ennå siden tulla ikke har kommet,men bagen er lett å ta ut og inn!

har venninner som er førnøyde også!

Skrevet

Har 2005-modellen. Er veldig fornøgd. Kjempegod å trille og god kvalitet. Einaste eg har å utsette på den er at den er litt tung å løfte inn og ut av bilen, og at brettet under er festa på ein dåleg måte. Anbefaler å stripse det fast i tillegg til dei festa som er der.

Vår vogn er godt brukt og ser like fin ut.

Skrevet

Vi ha 2006 modellen og er kjempefornøyd! Har ikke hatt noe problem med brettet under slik som er nevnt over her..

Brio kombi er også ei lita kombivogn som tar mindre plass i bilen en f.eks simo.

Har brukt vår i 1,5år nå til jenta vår, og nå når babyen skal ha den ser den like fin ut :) Løp og kjøp sier nå jeg! Kan jeg spørre hva de tar for den i sverige?

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på prisen enda, tenkte jeg skulle se om jeg fant en hjemmesiden slik at jeg kan sammenlikne prisene. Tenker å kjøpe bilstol i Sverige også, slik at vi får nest mulig ut av turen.

Skrevet

jeg har kjøpt brio kombi på happyland i sverige. betalte 3800norskekroner inkl. stelleveska. syns den virker kjempebra!! god å trille. lett å håndtere selv om den er litt tyngre enn duo. har ikke fått prøvd den enda siden lillemann ikke kommer før om 3uker(håpe håpe) men har prøvekjørt den ute i gården og den var utrolig behadelig å trille!!!

bilstol kjøpte vi også der. acta graco logico s. 1300 svenske kroner inkl. base. de har maxi cosi også der. litt rimeligere enn i norge.

løp og kjøp!

Skrevet

Åh, så fint :) Vet du hvor mye tilsvarende vogn koster i Norge?

Skrevet

venninna mi har samme vogna bare i 07modell tror jeg. jeg har 06 ( samme greia, like gode) og hun betalte 5500 for den her i norge. hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...