Nr3 i 2012 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Min søster er på vei til sykhuset nå med rier med 6 min. i mellom. Hun er 30 uker på vei med tvillinger. Noen som vet hva som vil skje videre? Hvor stor sjanse er det for at de klarer å stoppe riene? Hva om de blir født nå? Sitter her og skjelver i hele kroppen.. det er jo ganske tidlig...
junea Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 hei hei! har en tante som fødte tvillinger for 10 år siden, tror de kom 5 uker for tidlig å alt sto bra til med de! håper alt går bra med søsteren din! legene utfører mirakler i dag vettu!
lotta72 har fått Anders Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Lite de kan gjøre for å stoppe det når hun er skikkelig i gang. Jeg fikk tvillinger 5 uker før tiden. De sluttet å vokse i uke 31, så de veide 1715 og 1920. Tregte ikke kuvøse eller pustehjelp. Om hun har fått lungmodnings sprøyter, er barna bedre forberedt. Blir de født i dag, får de nok en tid med litt pustehjelp. Legene er kjempeflinke, så alt gå nok bra skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå