Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 gutten min er overalt i skap og skuffer, tenkte det hadde vært greit med lekegrind av og til. eller er han for stor?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg har en jente på 18 mnd og hun elsker lekegrinden sin og er der fortsatt. Har brukt den siden hun var 5 mnd. Jeg tror det kan være vanskelig å få en 1 åring som ikke har vært i lekegrind så sent men du kan vel kanskje låne en av noen å se hvordan det går?
Sina73 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hvis han ikke er vant til det kan det nok hende han protesterer. Jeg setter gutten min i senga når jeg skal dusje og du kan tro han protesterer. Han har aldri vært i lekegrind. Du kan jo prøve, men jeg ville i så fall ha lånt eller kjøpt en billig brukt sånn i tilfelle.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Blir kun brukt som oppbevaring av leker, en sjelden gang hvis jeg må dusje mens han er våken. Vil tro at han vil protestere hvis du ikke har brukt lekegrind før. Gutten min blir i hvert fall veldig sinna. Men går jo an å forsøke : )
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Ja, har brukt det fra han var ca 6 mnd. Han er ekstrem til å få til ting, f eks klarer å åpne ovnen uten håndtaket, slår på alle platene på stekeovnen, klatrer opp, over, under....dvs det er farlig å slippe han av syne. Dersom jeg må opp i 2. etasje, dusje eller lignende er han der. Koser seg der han, evt med en rosinboks, smokken eller noe. Men hadde nok vært for stor til å begynne nå. Han er 16 mnd.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Tulla på 14 måneder sover i sin lekegrind om dagen. Eller kan det være jeg setter henne der om jeg skal noe spes og jeg ikke har fått ryddet bort ting jeg ikke vil hun skal få tak i =0) Lange fingre fått =0)
Nutte81 Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 har du reiseseng? bruk den da vel... gutten min brukte det fra han var 8 mnd til 18-20mnd.... ikke like mye den siste tiden men hvis jeg skulle noe som det var greit å vite hvor dan var søppla, dusje ol.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 her blir den brukt ganske sjelden igrunn..men han liker faktisk å sitte der å kose seg alene og pludre av og til men ellers så blir den bare brukt til "lekekasse" =p
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Aldri brukt det.. Hvordan kan gutten din lære å IKKE rote i skuffer og skap hvis du har han i lekegrind??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå