Gå til innhold

hvor mange kilo la du på deg under graviditeten/graviditetene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 kg, alt var borte når jeg komm hjem fra sykehuset. Lå der en uke, så det var visst bare vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp 11,5 kg, men fødte to mnd før termin, så gudene vet hvor mye det hadde blitt på slutten (hjelpes). Er 11 dager siden jeg fikk, og har gått ned alt utenom 3 av kiloene, så tror veldig mye var vann..

Skrevet

Med snuppa: 0 kg

Hittil: 4 kg (uke 18) Blæh

Skrevet

16kg - 13kg borte når jeg dro hjem fra barsel to dager etter fødsel. har ingen vekt hjemme men etter en mnd med amming og turgåing og at vannet er forsvunnet vil jeg tro at jeg veier mindre nå enn før graviditeten...

Skrevet

med frøkna gikk jeg opp 7 kg

med lille gikk jeg opp tja dete er vanskelig for gikk først ned 5 kg for så å gå opp 9kg så som høygravid veide jeg bare 4 kg mer enn før sv.

Skrevet

nr 1- 20 kg

nr2- 22 kg

nr3- 25 kg

Gikk ned alt mellom gravidetetene. og har gått ned mer enn det jeg la på meg denne gangen

Skrevet

27 kg - har 8 kg igjen 3.5 år efter ... Ammet ikke mer enn 3 mndr for hadde så lite melk og vanskligheter m det - vet ikke om det har noe av skylden av at jeg ikke gikk ned så raskt !

Skrevet

La på meg 38 kg med nr 1, 25 kg med nr 2, 30 kg med nr 3, 20 kg med nr 4.

Har hatt ett utgangspunkt på 40-45 kg så har ikke hvert sååå stor egentlig.

Gikk ned igjen alle gangene etter 2-4 mnd.

Når minsten var 6 mnd og jeg begynnte med p-sprøyte tylla det på seg 25 kg og disse sliter jeg hardt med å bli kvitt enda etter 3 år. Har fått av 10 av dem bare :(

Skrevet

La på meg ca 30 kg... men det må nevnes at det var på tre graviditeter på to år.. (jeg mistet etter 22 uker to ganger + i det siste sv.skapet var sengeliggende fra uke 21)

Skrevet

1. 6,5 kg

2, 6 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...