Gå til innhold

Jente eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår at folk er opptatt av hvilket kjønn som kommer. Men syntes man skal være fornøyd uansett om det er jente eller gutt. Ille å høre at noen blir skuffet, fordi de ønsker seg motsatt kjønn. Lov å ønske seg, ikke det jeg mener. Har selv gutt fra før og mange som sier: du vil vel ha jente nå da. Akkurat som jeg ønsker meg mest det. Glad og lykkelig for det som kommer uansett!!! Så slutt med å bli skuffet!!! Vær glad for at du kan få barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå MÅ vi da være ferdig med denne diskusjonen!! Så ikke pes mer med dette!!

Skrevet

Enig med Athina, har vært dusinvis innlegg ang dette i det siste. La nå folk ha forskjellige meninger og la det være med det... :o)

Skrevet

Dere må huske at det stadig kommer nye inn i forumet. Ikke alle som leser alle inleggene som har vært. Dessuten kan ikke dere avgjøre det. Dere får bare la vær å lese det dere har hørt før:-)

Skrevet

Helt enig, er dere klar over hvor mange nye som stikker innom her hver dag? skal vi slutte og prate om spark, blødning, bekkenløsning ect for framtiden også?

til HI!:)

Når det gjelder kjønn så er det for meg veldig likegyldig - alt jeg ønsker er at barnet har det bra :)

Skrevet

Helt enig og jeg svarer ikke på disse nye innleggene lengre, men nå måtte jeg bare si fra. Denne tråden er ikke en ny person - det er en som har lest de forrige og refererer til dem!

Skrevet

Hei alle som er negative til gutt eller jente spørsmålene her!

Horfor det???

Her er vi flere 1000 inne hver dag, og noen inne hele tiden ( slik som dere tydeligvis!)

og noen er ikke inne hver dag!

Det må da være mange som sender inn nesten identiske spørsmål når det er så mange?

Ingen reagerer på Handre spørsmål det er en dusing av??

Hvorfor det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...