Gå til innhold

store babyer ved fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har fått store barn, og hvor lang tok fødselen fra start til slutt.? selv fikk jeg en på 5 kg og fødselen tok en time fra første ri til han var ute. hadde ikke vondt i det hele tatt før de tok vannet.

noen som sliter med bekkenet etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en gutt på 4770 (39 rundt hode)

Vet egentlig ikke hvor lang tid fødselen tok, for jeg var visstnok ikke i fødsel når jeg var hjemme i følge jm...... men riene begynte kl 15 på tirsdag, var inn på sykehuset kl 2330, da hadde jeg 1 cm.......!!!!!!

Vannet gikk 0430 (misfarga), fikk epidural 0530 (var helt fantastisk, hehe) Presset i 1 time, men det gjorde jo ikke noe vondt så det gikk fint;) Fikk han ut uten hjelp 0746 (1 time pressing er grensen for at legen kommer inn i bildet) Men slapp heldigvis det;)

Har ikke hatt noen bekkenplager (tror jeg), men hadde litt vondt i korsryggen før magemusklene ble sterke igjen. (kanskje det også blir beregent som bekkenplager....?)

Skrevet

Fikk en gutt på 5 kg, 35-36 rundt hodet. Fødselen tok ca 7 timer, og jeg synst det var helt greit jeg! Vondt, JA, men ikke uutholdelig. Hehe, eller det var etter jeg fikk epidural da;)

Ble anbefalt epidural på kontroll pga fare for stort barn. Hadde egentlig ikke tenkt å ha, men nå vil jeg nok ha det på de neste også!=)

Ingen problemer i ettertid nei.

Skrevet

Min var 4,95 kg. Han ble tatt med keisersnitt pga mistanke om stor baby.

Har ikke slitt med bekkenet, verken før eller etter fødselen.

Skrevet

Jeg fikk 2 barn på 5 kg (ikke samtidig da hehe) fødselene tok 4 timer og en time. Start til slutt. Ikke bedøvelse av noe slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...