Northernlights Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Håper du slipper denne forferdelige stormen...virkelig sterk vind og lyn og torden. Håper du har det bra =o) Logger av nå pga været, men vil du skal vite jeg tenker på deg! Klem fra
Northernlights Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2007 Stormen er over nå.Fryktelig til vær... Minsten var redd...så jeg satt med han på fanget,og lot han se ut av vinduet. "wow" og "look at that!" var alt han kunne si. =) Naturkreftene er jammen ikke til å spøke med..håper det ikke nådde dere. Ellers har vi det bra ;o) svigerfar begynte å pAkke i dag!
mammaen til G & A Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Saa koselig aa se nicket mitt naar jeg logget meg paa naa. Her har vi ikke hatt noe storm i det hele tatt. Det kan hende vi faar litt i loepet av natten, men det ser ikke saa ille ut, mere spredt rundt oss. Rart med det, men stormene pleier ikke aa vaere saa ille her ute ved kysten. Jeg saa paa nyhetene at det har vaert skikkelig ille nordover i NC, saa godt aa hoere at alt er bra med dere. Og enda bedre aa hoere at svigers pakker!!! YEAH!!! Naa haaper jeg bare varmen avtar litt, saa jeg ber saa pent om litt regn og kjoeligere vaer. Det er saa utrolig vanskelig aa gaa tur med hunden + ungene naar vaeret er saa varmt. Klemmer fra
Northernlights Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 HEI =) Naa har jeg vaert paa JR og handlet to barstoler. Vi har barloesning paa kjoekkenet,og da er det plassbesparende aa bruke saanne stoler istedenfor ekstra bord og stoler. Saa naa har vi 5 stoler.Nok til en hel familie. =) Svigerfar pakker og pakker....saa her gar det jo fremover! Alt vi mangler naa er en tom leilighet for dem, men det er enda noen dager til det skjer.... Datteren paa 15 gleder seg til aa faa ta over rommet deres ;o) Skolen begynner mandagen...da kommer hverdagen. Snakkes =)
mammaen til G & A Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Gratulerer med barstolene=) Deilig med mere moebler saa alle kan sitte=) Stormen kom den, rundt ett tiden i natt, men det var ikke paa langt naer saa ille som hos dere. Saa jeg fikk selskap av eldstegutt da det stormet som vaerst, han hater nemlig bulder og brak. Snuppa sov som en stein saa ikke noe problem der=) Det ser jammen ut til at vi kan faa litt stormer i kveld ogsaa, de er saa daarlige med vaermeldingene her. Det er mere at man maa gjette selv hva man tror kommer til aa skje i loepet av dagen. Varmt nok er det ihvertfall!!! Phew, vi tok bikkja ut paa tur, og jeg dytter en joggevogn med begge ungene i + holder hunden (vi er litt av et syn nedover nabolaget), og en ting er sikkert og visst - det er ikke smart aa spise en hel pakke med sjokolade kaker foer man skal ut i varmen. Jeg sitter her og drikker vann for aa holde magen i sjakk. Usj, ikke bra. Kanskje vi sees i kveld paa dib, jeg regner med jeg logger meg paa en tur etter at ungene er i seng.
Northernlights Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Ja,nå er jeg her =) Lagt omtrent alle mann. Svigermor inkludert hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå