Gå til innhold

Hva vil samsoving egentlig si?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det å sove på samme rom - eller i samme seng ? Hører begge deler.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hver så frekk da.. du tror du er så voksen men, du er bare en liten unge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Oii, sorry, var ikke meningen å virke frekk.. Men takk for den da... ;)

Skrevet

Du anonym....hvem er det som er liten unge her da? Med det svaret du gir Grorud og Eva M kan ikke din alder være særlig høy...Grorud og Eva M svarer hvertfall høflig tilbake

Skrevet

er vertfall eldre enn hun! men, hun tror hun er så voksen forde hun har fått unge lissom.. hun er jo bare barnet sjøl!

Skrevet

Haha, for en klassisk tåpelig avsporing. Stikk tilbake på krangle!

Skrevet

Jeg har faktisk vokst ganske mye opp etter at jeg ble gravid osv.

- Det ville vel blitt litt dumt hvis jeg skulle vært en liten fjortis når jeg skal være mor?! Men samme det, tar meg ikke akkurat nær av ting som blir sagt her inne, her er jo så mye dritt slenging hver dag atte, halve kunne vært nok. Jeg er nok ikke den som har blitt slengt mest dritt om/til her inne..

Takk til deg Nydelige Marius, ha en god natt :)

Skrevet

anonym 1.20

Hvis du er så voksen som du utgir deg for å være....så oppfør deg slik. Du skriver som du skulle vært 13 år og har en rettskriving som du skulle vært 7 år.

Enig med Grorud og Eva M. Hun har fått barn....tenk om hun skulle oppføre seg som fjortis etter det (som deg...)

Skrevet

Støtter deg Grorud og E......Man trenger så abolutt ikke være noen fjortis som 17-åring. Det er individuelt hvordan man takler mammarollen både som 17-åring og som 35-åring. Vet med meg selv at jeg fint kunne blitt mamma når jeg var 17. Minuset er at man som oftest ikke har fått seg en utdannelse eller stabil økonomi, men det er det da ufattelig mange av de som blir foreldre i høy alder som også mangler.

Skrevet

da burde hun ikke fått unge! og unskyld for at jeg har skrivefeil da men jeg har lese og skrivevansker da kansje, det er ikke noe å mobbe for det. jeg har fått høre det hele livet mitt nesten. hun oppfører seg fjortiss da, akuratt det hun gjør"!!!!!!! hun er lissom så bedrevitende og har svar på aaaaaalt. kan mye bedre en alle oss eldre erfarne damer lissom!!!!!

Skrevet

Kan ikke være mer enig med HI, Grorud og Eva M er gnske så bedrevitende av seg noe som er utrulig iriterende!! kunne aldri fått barn i en så ung alder ass!

Skrevet

Tenk at et innlegg om spørsmål ang samsoving kan utvikle seg til det reneste sirkus. Denne tråden er sendt til moderator for å spore opp denne anonyme. Du har holdt på ganske lenge nå, og jeg er rimelig lei av dine usakeligheter!

At det går ann å oppføre seg på denne måten! Dattera mi på 15 mnd oppfører seg mer voksent enn deg! Det sier jo litt.

Skrevet

Anonym 1.33. Du påstår du blir "mobbet" for å ha lese og skrivevansker. Men hva er det du driver med overfor Grorud og Eva M da? Mobber henne for å være ung mor.....og språkbruken er jo til å riste på hodet av! Ære være henne som gjør sitt beste av å være god mor når hun er så ung. Ut fra språkbruken din er du enda yngre....uten barn!! (håper jeg)

Skrevet

Jeg må si jeg er sjokkert av at dere gidder å bry dere.

Skrevet

Jeg synes det er artig at dere som påstår at jenta er fjortis bruker uttrykk som lissom og ass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...