Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jenta mi er så urolig på kveldene, vil ha mer mat en det jeg har til henne og det ender opp med at hun skriker seg hes... Har jo lest at det er normalt, men når hun ikke får den maten hun trenger, så får hun jo ikke sove.. Så det jeg har gjort da er å handmelke meg litt (30-60 ml), å så har hun fått dette på flaske når før hun legger seg. Jeg må handmelke på natta/sen kveld fordi det er bare da jeg får noe ut. Det er helt tydelig at hun er sulten, men når jeg legger henne på brystet så suger hun en gang eller to å så skriker hun bare mer. Å puppen er tom. Er det veldig dumt av meg å gjøre det på denne måten? Hva annet skal jeg gjøre i så fall? Hun er snart 5 mnd gammel og får kun MM. Er MME et alternativ? Grøt/velling? Nå skal det sies at jeg sliter veldig med å få ut melka uten babys hjelp, så jeg får ikke pumpet meg, heller ikke melket ut store mengder.
Expat Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Det å gi pumpet mm som tillegg er kjempelurt!
Solskinnsjenta Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Har du prøvd elektrisk pumpe? Det er lettere enn å håndpumpe, så kanskje du får ut mer melk. Angående å gi det på flaske syns jeg er lurt. Du får i barnet melk, og det er det viktigste. Ved å pumpe deg stimulerer du også produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå