Gå til innhold

Migrene og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er innimellom plaget med migrene, og er 4+5. Har fått noen tabletter av legen, men på bruksanvisningen står det at man ikke skal bruke dem ved graviditet. Ringte legekontoret for å bestille time ang sv.sk og spurte samtidig sekretæren ang dette. Hun konf med legen om at jeg bare skulle bruke Paracet dersom jeg skulle få nytt anfall. Glemte selvsagt at jeg burde ha spurt om flere tips og råd ang dette... Er det noen her som har noen gode tips og råd til meg dersom jeg skulle få et nytt anfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke migrene, men er plaget med hodepine (har små bihuler, som jeg er operet for), jeg er 10+5 og har vært sykemeldt 1 uke,og nå går jeg 50 prosent. Men jeg har gått til kiropraktor jevnlig,og nå når jeg er gravid har jeg gått oftere. Kanskje det kan hjelpe? Ellers så hører jeg at det blir anbefalt akupunktur for migrene

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg er 9+5 på vei og sliter også med migrene. Legen sa det samme til meg, at jeg kun kunne bruke paracet.

Jeg er så heldig at min samboer driver med akupunktur og det hjelper utrolig mye.

Jeg buker det for alt, isteden for medisiner. Hver gang det nærmer seg et anfall, setter han nåler og det går over innen en halv time.

Har også begynt med dette for kvalmen, og det kan anbefales:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...