lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 jeg vil gjerne la han ligge uten bleie og lufte seg. men han tisser jo alle veier hver gang! hvor ligger din baby når han skal lufte litt? lar du han bare tisse liksom?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Tisselaken oppå håndkle Men det er jo aldri noen garanti for at det ikke går uttafor hehe.
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Pleide å ha de på ett håndkle på stellebordet som oftes. Eller ute (men det er det jo forkaldt til nå)
Tommage♀♂ Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Har aldri lufta rompa tror jeg, unntatt når han ligger på stellebordet. Ha et håndkle under og en klut over tissen, da havner hvertfall ikke strålen over alt=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 blir fort litt klam i lyskene, han er ikke akkurat sår, men litt rød og prikkete noen ganger, tenker at det er lurt å lufte litt mere enn det som blir på stellebordet. men tisselaken og håndkle oppå var lurt!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 ....dessuten skal jeg hilse fra min lille sønn på 7 mnd at hele poenget med å ha en tiss, er å kunne kåle med den. Akkurat som tær.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2007 hehe! ja de må vel få lov å kåle litt! min er bare 5 uker da, så han kåler ikke så mye... bar tisser rett opp han, plutselig kjenner jeg at det renner langs beinet mitt, eller har en varm våt flekk på magen gutter ass! hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå