Karomamma Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hmmm.... gikk ikke jeg for å gjøre noe annet i sted? Jadda jadda jadda, men måtte jo innom her før det blir helt natta. Natta!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ka du trur? Jeg sitter jo her og venter på at steika skal bli ferdig så jeg får smakt om den ble vellykket;-))
Karomamma Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Åja, ha ha ha... Har ikke rukket å "lese meg opp" på de siste hendelsene ennå...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Treiga;-)) Og natta på deg om du går og luller nå:-) Jeg sitt no her og glor..... kanskje en rask luftetur før prøvesmaking:-)
Karomamma Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Huff ja, jeg er så treeeeeeg til å legge meg. Skulle bare og måtte bare og så litt til... Jeg er egentlig ferdig på verandaen for i kveld, men får se om det blir en bitteliten tur til når jeg skal lukke og slukke, he he... Natta, ja!
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Er 17 grader varmt ,så hatt masse lufteturer ute jeg nå Men nå må jeg legge meg,lillegutt får 4 hjørnetenner så kanskje natten blir lang Nattinatt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Skal ikke sove bort sumarnatta vet du, og siden det nesten er den første sommernatta i år, så får vi vel bare sitte oppe da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå