Gå til innhold

Sportsvogn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sportsvogn synes dere er best og hvorfor?? Er så usikker på hvilken vogn jeg skal kjøpe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OTH er best, ingen protest :) Utrolig enkel å styre, blir veldig flat, 11 kg, ser tøff ut! Vurderte ikke en gang andre vogner jeg. KJøpte den til fødselen og har ingen planer om å bytte den ut!

Skrevet

Vi kjøpte oss OTH forrige uke, den er den beste vognen jeg har hatt!! Og vi har 3 andre vogner, de er ikke i nærheten en gang!! Så glad jeg endelig kjøpte OTH! Kjøper bare til en Bag når nestemann kommer en gang :)

 

Kjøpte den på tilbud på barnasHus, så vi gjorde et kupp føler jeg :) 3700 kr

Skrevet

Føler dere at barnet sitter skikkelig oppe i den vognen?

Ser liksom ut som barnet ligger litt når de egentlig skal sitte oppe ??

Skrevet

Jeg synes han sitter godt, men jeg strammer godt bak i reimene, slik at han sitter rett! Evt om han skal slappe av litt, slakker jeg på de reimene, da ligger han litt tilbakelent :o)

Anbefaler den vognen jeg ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...