Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hvilken sportsvogn synes dere er best og hvorfor?? Er så usikker på hvilken vogn jeg skal kjøpe!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 OTH er best, ingen protest Utrolig enkel å styre, blir veldig flat, 11 kg, ser tøff ut! Vurderte ikke en gang andre vogner jeg. KJøpte den til fødselen og har ingen planer om å bytte den ut!
mummiboy 21.07.06 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Vi kjøpte oss OTH forrige uke, den er den beste vognen jeg har hatt!! Og vi har 3 andre vogner, de er ikke i nærheten en gang!! Så glad jeg endelig kjøpte OTH! Kjøper bare til en Bag når nestemann kommer en gang Kjøpte den på tilbud på barnasHus, så vi gjorde et kupp føler jeg 3700 kr
<3 Legoland <3 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Føler dere at barnet sitter skikkelig oppe i den vognen? Ser liksom ut som barnet ligger litt når de egentlig skal sitte oppe ??
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg synes han sitter godt, men jeg strammer godt bak i reimene, slik at han sitter rett! Evt om han skal slappe av litt, slakker jeg på de reimene, da ligger han litt tilbakelent ) Anbefaler den vognen jeg ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå