Evitamor Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 hvilken av disse har dere best erfaring med?
Nit@™ Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Har bare erfaring med Patapum, og det synes jeg er litt tungvindt å bruke. Greit når en bære på magen, men det er vanskelig å bære på ryggen om man ikke har hjelp til å få barnet i selen. Men det er mulig jeg bruker den feil? Har den som går til 18 kg. Best for de minste synes jeg er BabyBjørn. Har brukt den mye. Kjøpte med fotpose også, og det var veldig greit når Pilten var liten.
gærne ko Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Har Patapum-bæreselen, og er kjempefornøgd med den. Sønnen min er 14 mnd og 11 kilo, men ikkje noke problem å ha han på ryggen i fleire timer (sjelden det skjer, men det går). Syns ikkje det er meir tungvint å sette barnet i selen på ryggen åleine, enn om du har hjelp. Har aldri prøvd Ergo-selen, men hadde kanskje kjøpt den viss eg ikkje allerede hadde hatt slynge, for Ergoen kan jo brukast til heilt små også. Håper jo at det blir minst en liten til etterkvart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå