Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Er den bra? Kan den brukes når det ikke er sommer og sol også? Eller blir det for kaldt? Hvor lenge kan barnet bæres i denne? Hvordan fungerer hetta som er på den?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Du burde spørre inne på tettintill.com forumet.. der kan de svare på slikt :-) Jeg ville nok ikke brukt den til annet en på stranden osv. (Men jeg har nettopp startet å bære selv i meitai, kan ikke så mye enda.. ) Har funnet dette på en utenlandsk side foresten: Trips to the beach, swimming pools, warm weather are all easier with this fabulous Sachi carrier, with fun summer colors! These Sachi Solarweave Mei Tais are made with solarweave fabric, to keep the little one cool, sun protection, and for quick drying after a splash. With a minimum 30+ UPF, Solarweave blocks at least 95% of the harmful UVB rays and at at least 92% of all USA rays. Best of all it is cottony soft and easy to care for! Your new Sachi Solarweave Mei Tai will come with a detachable hood that snaps on and off as needed for even better protection. Don't worry about baby's sun hat falling off, your sun protection is built right into the carrier! The Sachi Solarweave Mei Tais are super lightweight - 8 oz (including hood), so will easily fit into your beach bag or diaper bag!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Takk for svar Panda Hvilken maitai har du? Mulig denne ikke har sovehette, er vel bare en solhette?? Kanskje lurt med en med sovehette?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg bestilte min fra babyhawk.com Bestilte babyhawk (kke toddlerhawk, som er før større babyer/barn) Min har ikke sovehette... Har bare brukt den noen få ganger... fikk den for ca ei uke siden.. Må lissom lære å knytte, føle meg komfortabel med det, og alt det der.. :-) Gutten "vingler" litt med hodet i den enda synes jeg (han er 6 uker)... Mulig jeg knytter han litt langt nede eller oppe.. får øve litt mer.. hehe... Men som sagt over: Gå inn på det forumet tettintill, der finner du masse flott info.. og linker til steder du kan kjøpe meitai.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå