Bonusmamma13 Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hadde bestilt for 230kr og fikk derfor 153 i toll selv om de hadde krysset av for gave... Mener jeg leste her en gang at de tilbakebetalte tollutgiftene, men hvordan går jeg såfall frem?
snowstorm73 Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 men det er jo ikke gave. så når du bestiller for over 200 kroner er toll/mva helt i orden.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg tror de gjør det, men vet heller ikke hvordan jeg skal gå frem, kanskje det står noe på sidene deres?
Gjest ->>- Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg vet at de gjorde det. I så fall sendte man en e-post vedlagt kopier av sine ekstrautgifter og redegjorde for disse i e-posten. Jeg vet ikke om de gjør det lenger, sist jeg hørte noen foreta seg dette var i fjor høst en gang. Men det er jo verdt et forsøk, i verste fall får du et "sorry, vi gjør ikke dette lenger"-svar.
tante grusom master of law Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Det gjør det som oftest. Send inn kopi på tollkvitteringen på en eller annen måte ( faks, brev eller e-mail) så setter de inn pengene på kontoen din. Det gjorde det for meg for et par måneder siden. Forøvrig lønner det seg å dele opp bestillingen i mindre deler hvis det lar seg gjøre:)
Bonusmamma13 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Takk, kjøpte bare et produkt så da gikk det ikke an å dele opp:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå