-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 etter jeg ble gravid har jeg blitt mere usosial føler jeg, vil heller sitte hjemme sammens med sambo å se film, spise god mat, dalle i huset og slikt, enn å rave ut på byen hver dag eller på besøk hit å dit.. er det bare meg som er blitt slik? sambo tenker i andre baner, han er mest mulig ute for han mener han nok blir sittende nok hjemme når babyen kommer=) hehe... føler at alt egentlig er et ork og foretrekker heller å trø rundt hjemme i kosebuksa å bare slappe av=)
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Vært slik lenge jeg. Maaange år Borte bra, men hjemme best! (";)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 godt å høre=) har en vennine (som ikke har barn selv) som alltid har gått å klaget over alle vennine som ble såååå usosiale når dem var gravide å bla bla bla.. ser ut for at jeg også ble en slik en=)
4blågutteøyne Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg var ekstremt usosial i forrige svangerskap..og er det desverre nå også..
4blågutteøyne Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 ..er veldig sosial her på bim da... :-)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Jeg trodde ikke jeg skulle bli det, men nå befinner jeg meg i en situasjon der jeg ikke vil på skolen en gang fordi jeg ser tjukk ut.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 har blitt en del mindre sosial ettersom mine venninner er mye ute i hegene så blir d mer hjemmekos her. I tillegg så har vi jobbet masse m hverandre i sommer.. jeg kjenner også at det er godt å være hjemme og orker ikke alle disse sosiale sammenkomstene som er både i ukedagene og helgene.. heldigvis er sambo også litt slik så da får eg ikke så dårlig samvittighet som vil være hjemme. må legge til at det har svinget litt også etter form, vær og vind..
tictac_83 Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Jeg er meget usosial på det nåværende tidspunkt. 7+5 i dag. Kommer nok til å skjerpe meg utover, når det blir klart for venner og familie at jeg faktisk er gravid. Holder meg litt borte med vilje om dagen, begynner og gåtom for unskyldninger på hvorfor jeg ikke drikker Gleder meg til å komme meg ut på byen igjen osv. Vi sparer iallefall taxipenger for noen mnd. fremover
Teltpluggen Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 HELT enig! Men kan være fordi alle mine nærmeste venner har flyttet til bergen eller et eller annet sted.. Liker å være alene hjemme også jeg:) Om sambo vil ut, så kan jeg ofte sitte hjemme i stedenfor å henge på ham hele kvelden:P Deilig med litt alenetid også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå