"husmor"med lille Nora Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 sambo syns eg skifter for ofte....
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg skifter minst en gang i uken. Noen ganger oftere. Helt nydeligt å legge seg i nytt sengetøy.......... Hvor ofte skiftr du da ??
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 ok;) skifert ca en gang i uken. kansje hver 4-5 dsg. det spørst om det er mye annet skitten tøy å vaske. hehe. er kjempe deili å legge seg i reint sengetøy etter ein hr dusjet!
velsignet med to Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg skifter ca. 1 gang i uka, pga allergi og så er det jo sååå godt med deilig reint sengetøy
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 skifter en gang i uken, kanskje hver 10ende dag... Men må bytte pute trekk hver kveld. en mani som jeg har ... :///
*1+1=2 små* Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 skifter IKKE 1 gang i uken her jaffal......ca hver annen uke tror jeg har ikke helt oversikten siden vi har vært så lite hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå