dumme mamma Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg har hatt følgende: - 82 Datsun Cherry - 86 Nissan Sunny (verdens beste bil!) - 92 Nissan Primera - 98 Nissan Primera Stasjonsvogn - 01 Mitsubishi Space Wagon På den tiden har samboer hatt: - 82 Mitsubishi Galant - 91 Mitsubishi Galant - 95 Nissan Primera - 96 Toyota Hi Ace - 93 Toyota Hi Ace - 94 Nissan Prairie - 02 Toyota Hi Ace og en 95 Honda VFR 750 motorsykkel En smule mange biler jeg og nå skal vi visst snart bytte igjen
hit og dit Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ein aleine. Ein liten lyseblå sak som gikk for trusebilen fram til den dagen eg vart ståande i eit kryss utkledd som batman (fekk maaaaange blikk), bilen vart då omdøypt til batmobien. Pluss to sammen med pappa då eg budde heime. ein gammal jeep, sigfred ein hilux, monstertrucken
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 82-mod Opel Ascona 75-mod Volvo 245 83-mod Volvo 343 79-mod Fiat 2000 (kul bil!) 92 mod Chevrolet Pick-Up 82-mod Audi 80 85-mod Nissan Bluebird 94-mod Golf lll Har nå; 99-mod Opel Vectra 94-mod Caravelle 67-mod Ford 20 M
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg: 91 mod renault clio Sambo: kadett vectra x2 bora Nå har vi: 02 volvo v40 Men vil bytte til passat etterhvert..
Joikaboll@ Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 -79 volvo 245 GLE -67 boble -En fiat ett-eller-annet -90 nissan sunny ett-eller-annet (drittbil, men fikk den gratis) -94 ford eskort cab. ett-eller-annet (drittbil, blei våt) -92 nissan sunny ett-eller-annet (drittbil, men fikk den gratis) -89 honda accord aerodeck (drømmebilen, den gang) -86 honda accord 2L EXI (savner den, var knallbil) -96 passat 1.9 TDI -95 Transporter ett-eller-annet, 7 seter (verdens mest praktiske bil ) Gidder ikke skrive ned alle bilene x`n har hatt i tillegg.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 86 mod golf alene. Sammen har vi hatt: 86 mod ford sierra 89 mod opel GSI That`s it. Sitter bare og venter på at vår 92 mod opel astra skal bli ferdiglakkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå