Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 og hvor gamle er barna? Kjøpte i dag til minste som blir 2 i januar og eldste som blir 3 i desember. Så kom jeg på å tenke på noe "teit". Er det ei grense der en ikke bruker de luene? Synes de virker så gode ute i kaldt vær og i bhg. De er ull, og virka veldig gode.
LegallyBlond Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Bruker det til gutten min på 2 år, har hatt sånne sidne han var baby og synes de er kjempegode. I fjor var det den luen han brukte mest i bhg vinterstid. Sikkert en grense for når barna ikke vil brukde dem mer, men det er vel nærmere skolealder. Ser mange 5 åringer i bhg med sånn type lue iallefall
krabbetrollet Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Veldig praktiske, barna bruker dem hele vinteren men i noe mindre grad etterhvert som de blir eldre. Forrige vinter var den første der eldstemann ikke brukte hjelmlue i det hele tatt, 1. klassing da.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg syns de er så praktiske de finlandshettene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå