Gå til innhold

Det synes allerede...


Reka08

Anbefalte innlegg

Jeg er i 8. uke og syns at magen min begynner å "bule" allerede! Er ikke det tidlig? Mulig det er oppblåsthet e.l. men de trangeste buksene mine er allerede ubehagelige å ha på.

Vekta er den samme som før jeg ble gravid, men magen lever altså sitt eget liv... Noen som har liknende erfaringer?

Føler meg ganske grønn på dette området :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok luft ja! Men det merkes godt med luft. Kan ta masse plass! Jeg kjenner meg masse igjen med dette. Jeg har faktisk godt bitte litt ned i vekt, men jammen sann er magen større og buksene trangere ja!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:) Det er nok hormonene, tarmene blåser seg opp og tar ganske mye plass:) Alle tror jeg går med tvillinger, det trudde de med nr 1 også..men det er alså bare hormonene som gjør det:) Men bare stas med litt mage eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 7 uke, og synes ikke jeg er så oppblåst lengre, men jammen meg er buksene blitt så trange at jeg ikke klarer å ha igjen knappen- blir for ubehagelig.. kan jo ikke dra og kjøpe mammaklær allerede nå, vel?? Gleder meg litt til at jeg ikke synes jeg er "feit" når jeg prøver å finne klær å ha på, men at det faktisk ser ut som at jeg er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du kjøp mammaklær, det har jeg gjort:) Bedre å være komfortabel enn å gå med "vanlige" klær å se ut som ei sprengt pølse hehe;)

 

Er du gravid så vær stolt av magen din og nyt tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig artig å lese! Jeg er i uke 9 og ser tydelig at magen ikke er like flat. Er gravid for andre gang. Sist syntes det ikke i det heletatt før jeg var 4 mnd, nå skjer det altså nesten med en gang. Lurer litt på om det betyr at jeg blir veldig stor denne gangen. Uansett, morsomt å lese at det er flere som opplever det samme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må også si jeg føler meg i samme situasjon. Er bare i uke 8, men jeg sliter med trange bukser og klarer ikke holde inn magen lenger..

Har hatt en SA før, men dette er første gangen jeg er kommet så langt i svangerskapet. Er ikke oppblåst lenger, så det må nok være litt mage på vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen jeg også ;) Er 9 uker på vei, og orker ikke bruke jeans lenger. Kun joggebukser ;) Føler meg ordentlig lekker når jeg sprader rundt i byen altså. Er veldig tynn, og synes jeg ser en liten kul på magen også om morgenen når jeg ikke er oppblåst. På kvelden ser jeg nesten fødeklar ut, men det er bare luft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja luft.. har det samme selv... Så jeg elsker tights og tunika moten som er nå... kan blåse ut magen så mye jeg vil.

Og ikke hold luften inne for da får du bare mageknip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...